LPG hoidot

Useissa Debora Fysion terapeuttisissa ja esteettisissä hoidoissa hyödynnetään ranskalaista LPG-hoitolaitetta, jolla on saatu erittäin hyviä tuloksia paitsi lihasten huollossa ja erilaisten kiputilojen ja vammojen hoidossa, myös selluliitin vähentämisessä sekä kasvojen ihon kiinteyttämisessä.

LPG Lipomassage vartalohoito

Endermologia on tehokas ja riskitön tapa vähentää selluliittia. Alipaineella tapahtuva imurullaushieronta kiihdyttää nesteiden kiertoa laskimoissa ja lymfaattisessa järjestelmässä sekä lisää kollageenin tuottoa ihossa. Hoito nopeuttaa rasvakudoksen toimintaa sekä parantaa hapen ja ravintoaineiden kuljetusta kudoksiin. Tämän tuloksena iho kiinteytyy ja vartalosta tulee hoikempi. Hoidolla on tutkitusti myös ikääntymistä hidastava vaikutus. LPG-hoito sopii lisäksi raskauden jälkeiseen vartalonmuokkaukseen. Lue lisää »

LPG Lift Massage kasvohoito

Kasvoille tehty endermologiahoito on erittäin tehokas taistelussa ikääntymisen merkkejä vastaan. LPG-kasvohoito stimuloi paikallista aineenvaihduntaa ja rentouttaa kasvojen lihaksia. Hoito edistää kollageenin tuottoa ihossa ja parantaa kasvojen kimmoisuutta. Endermologia hoitaa kasvojen ihoa syvältä vaikuttaen sidekudokseen ja tehostaen ihon alempien kerrosten solujen toimintaa. LPG-kasvohoidoissa käytetään erityisiä hoitopäitä, jotka mahdollistavat myös yksittäisten kasvojen osien hoidon. Endermologia on erittäin tehokas hoitomuoto kasvojen ihon uurteisuuteen, löysyyteen tai elottomuuteen. Lue lisää »

LPG Therapeutic arpikudoksen hoitoon

LPG-laitteen avulla voidaan tehdä myös terapeuttisia hoitoja. LPG-hoidon avulla voidaan hoitaa muun muassa arpikudosta, turvotusta, lihaskipua ja väsyneitä jalkoja. Terapeuttisella vaihteella LPG-hoito auttaa vähentämään nivelten jäykkyyttä ja hoitaa akuutteja ja kroonisia jännetulehduksia.Turvotus vähenee jo yhden hoidon jälkeen ja samalla kipu hellittää ja kehon liikkuvuus lisääntyy. Hoidolla on saatu erinomaisia tuloksia myös raskausarpien ja leikkausarpien häivyttämisessä. Hoidon avulla arvet tasoittuvat ja pehmenevät, jolloin kiristävä tunne helpottaa. Verenkierto ja nestekierto saadaan lisääntymään, jolloin paraneminen nopeutuu. Lue lisää »

LPG Sport

LPG-terapia sopii erinomaisesti urheilufysioterapian tarpeisiin niin ennalta ehkäisevällä kuin terapeuttisellakin tasolla. LPG-hoidolla valmistetaan lihaksia suoritukseen, nopeutetaan lihasten palautumista ja edistetään paranemista vammojen jälkeen. LPG-terapian ansiosta lihakset palautuvat rasituksesta nopeammin ja tulevat rennommiksi, jolloin suoritukset paranevat. LPG:lla saadaan nopeat hoitotulokset mm. lihaskrampeissa, revähdyksissä, jännetulehduksissa ja lihaskireydessä. Revähdysvamma voi parantua jopa viikossa. Lue lisää »

Lisätietoja LPG-hoidoista löydät täältä. Tutustu myös uusimpiin tutkimustuloksiin LPG-hoidon vaikutuksista täältä. LPG-hoitoja on saatavilla Helsingin ja Espoon toimipaikoissamme.